Subject: elektriprojekti IP6720-K3 "Võru - Munamäe 10 kV fiidri rekonstrueerimine, III etapp. Rõuge vald Võru maakond." kooskõlastamine
From: "Mee, Andres" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 19 Apr 2024 16:22:49 +0300

Lp Transpordiameti esindaja

Edastame teile kooskõlastamiseks elektriprojekti IP6720-K3 "Võru - Munamäe
10 kV fiidri rekonstrueerimine, III etapp. Rõuge vald Võru maakond."

Projekteeritud on olemasoleva 10 kV õhuliini juhtemevahetus ristumisel
25148 Rõuge-Kurgjärve-Haanja tee 4,678 km-l.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ
elektriteenuste divisjon

lõuna regioon

Andres Mee

projekteerija

Kassisilma 8, Räni alevik, Kambja vald, Tartumaa 61708

Tel   + 372  511 9005
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<https://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.